Home » Uncategorized » De ce este importantă geometria 3D la roți?

De ce este importantă geometria 3D la roți?

var site_id = 62372; var gtopSiteIcon = 80; var _gtUrl = (("https:" == document.location.protocol) ? "https://secure." : "http://fx."); document.write(unescape("%3Cscript src='" + _gtUrl + "gtop.ro/js/gTOP.js' type='text/javascript'%3E%3C/script%3E")); Bloguri, Bloggeri si Cititori
var site_id = 62375; var gtopSiteIcon = 80; var _gtUrl = (("https:" == document.location.protocol) ? "https://secure." : "http://fx."); document.write(unescape("%3Cscript src='" + _gtUrl + "gtop.ro/js/gTOP.js' type='text/javascript'%3E%3C/script%3E")); Top  blogs D news

În primul rând, este indicat ca pentru a evita orice fel de pro

blemă din acest punct de vedere, să respectați verificările periodice ale mașinii într-un service cum este Autoalmira. De ce? Putem foarte bine să asemănăm verificarea periodică, sau mentenanța periodică, cu deplasarea la dentist în mod regulat, respectiv la șase luni de zile. O mașină care funcționează foarte bine, este asemenea unui zâmbet strălucitor.

Pentru că am întâmpinat câteva probleme din cauză că nu am mers la timp la verificare, am fost nevoit să suport consecințe, respectiv costuri mari cu piese care s-au deteriorat în timp. În primul rând, a trebuit să schimb anvelopele care, pentru că nu le-am făcut geometrie roti 3D, au prezentat uzură neconformă. Ce înseamnă acest lucru? Mecanicii mi-au spus că sunt norocos că nu am avut probleme și mai mari, cum ar fi să mă răstorn într-o curbă cu mașina, din cauza instabilității mașinii pe șosea.

Din acel moment mi-am promis că o să mă duc regulat la verificarea geometriei roților sau a unghiului de fugă, pentru a nu mai întâmpina astfel de probleme.

Am primit o recomandare de a realiza geometria auto de cel puțin două ori pe an, iar cele mai bune momente sunt cele în care se schimbă cauciucurile de iarnă cu cele de vară și vice-versa. Un alt moment propice pentru a face o astfel de verificare este schimbatul uleiului și a filtrelor. Dacă tot intră în service, atunci merită să i se facă mai multe operațiuni, printre care și geometria roților.

Tehnologia 3D permite reglarea perfectă a unghiului de fugă, minimizând astfel gradul de uzură al anvelopelor și implicit minimizând riscul de accident. Protecția trebuie să fie prioritatea numărul unu în orice situație, iar dacă în mod deliberat nu aveți grijă de mașina dumneavoastră, atunci riscul de a produce un accident va crește semnificativ. Am fost mulțumit atât de informațiile pe care le-am primit la service Autoalmira, cât și de munca pe care mecanicii de acolo au prestat-o.

Trebuia să realizez la un moment dat că a avea o mașină este mai mult decât schimbatul bianual al anvelopelor și schimbatul la un anumit număr de kilometri a filtrelor, sau verificarea antigelului. Pe lângă acestea este indicat să se mai facă o serie de verificări generale, printre care și verificarea geometriei 3d a roților.

 

Leave a Reply

